Quote:
Originally Posted by Blacky
Mielött bárki jön és próbálja azt ideírni hogy akkor nem kell VIP-elni leszögezném nem a VIP ELLEN ÍRTAM hanem egy példán keresztül próbálom a "kedves Ügyfélnek" elmagyarázni, hogy ne értetlenkedjen szándékosan hanem lássa be hogy a szolgáltatók nem azok az ártatlan bárányok és azért mert ebben az országban ez agyakorlat, hogy az ügyfelet hülyének nézik és gyakorlatilag minden szolgáltató azt csinál az ügyféllel amit akar azért nem feltétlen így kéne , hogy legyen...
|
Én a problémát alapvetően abban látom, hogy eleve így állsz hozzá. Én nem így álltam hozzá, és eddig nekem a T-home (vagy most épp hogy hívják) emberei is mindig normálisak voltak. Sőt, a UPC emberei is mindig normálisak voltak, a Digi emberei is mindig normálisak voltak.
Tény, hoyg ha bajom van, akkor nem azzal kezdem, hogy elküldöm őket melegebb éghajlatra, aztán várom, hogy segítsenek. A kettő eléggé kizárja egymást.