Az aktívabb és a kevésbé aktívabb játékosok között húzódik egy érdekellentét.
Egy aktív játékos mondjuk A-ban orkkal van, és nem fogja jónak tartani, hogy egyes országok inaktívan, elfként 30/30-ra beállva átüthetetlenek még egy tudós-tábornok orknak is. Miközben ő aktívan szeli át a szinteket és ezért kapja a kék számot, valakinek csak punnyad ott egy gyakorlatilag beüthetetlen elfje és ennek az orinak a segítségével kapja lejjebb a több személyiséget.
Egy kevésbé aktív játékosnak viszont áthidalhatatlan akadályt fog jelenteni, hogy az aktívabb játékosok éjnek évadján megtámadják foghatatlan sereggel, szóval ha nem tud minden pillanatban gépnél lenni, akkor egyetlen lehetősége a betonelf maradt.
A javaslatom: A-ból való fordulás esetén a követelmények a jelenleg alsóbb szinteken lévő követelményeknek feleljen meg, hozzáadva minden személyiség esetén a szükséges top%-hoz 15-t.
Azaz top45, top37, top30 ... top16, top15.
B-ből való fordulás esetén B-ben a jelenlegi követelményeknek kelljen megfelelni, A-ban pedig az alsóbb szinteken lévő követelményeknek +5%.
Azaz top25, top27, top20 ... top6, top5.
Így senkinek nem jelentene áthidalhatatlan akadályt az 1/A teljesítése, persze ha már kék négyese van valakinek, akkor benehezedik, de ez így is van rendjén.
B-ből pedig az foroghat, aki tényleg komolyan játszik A-ban, azaz komolyabb topokat teljesít a fentebbi orija.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
|