Pár észrevétel :
A legtöbben egyetértenek abban, hogy frissen fellépett A-s orival nehéz topba kerülni, és idővel egyre nehezedik.
Abban is egyetért a többség, hogy aki már egyszer feljutott oda, annak hirtelen túlontúl könnyű a forgás B-ből, mert szinte leverhetetlen, amit termel elkölti fedezésre és mit bánja ki van körülötte, védve van.
Sokan nem szeretnék ha bármire is rá lennének "kényszerítve". Ettől függetlenül, anno mégis rá lettek kényszerítve az emberek arra, hogy legyen A-ban megfelelt orijuk, és csak úgy fordulhatnak B-ből. Ebből alakult ki az elf mocsár, mert az is tény, hogy sokan nem szeretnek A-ban játszani, mert idegen nekik a terep.
Szerintem nagyjából elkülönül az, hogy kinek mi a játék célja. Van, aki a legnagyobb orira törekszik, van aki a legtöbb személyiségre.
Ebben semmi ötletelés nincs, én személy szerint úgy látom ezen dolgok összességéből alakult ki az, hogy a többség változtatni szeretne valamit.
Szóval vagy valamelyik okot, vagy valamelyik okozatot kell megváltoztatni ahhoz, hogy aktív, pörgős csoport legyen az A, mert mégiscsak az a csúcsa a játéknak, ahogy Ati is mondta.
Ehhez lehet több ötletnek is meg kell valósulnia, mondjuk olyanoknak is amelyek egyenként életképtelen ötletek lennének.
Ha már változtatni akarunk (kérdés hogy tényleg akarunk-e?

) akkor először ki téne tűzni egy célt, hogy mit kéne elérni, és ezt hogyan lehet a legegyszerűbben megtenni hogy ne sérüljön a játék élménye.
Mivel annyi téma, és annyi ötlet volt már felvetve, és elvetve lehet érdemes lenne előlről kezdeni nem?