Talán ehhez a témához kapcsolódna egy régi sérelmem.
Történt hogy egy "frissen" 2szemes országgal játszottam 4.szinten mikor elraktam szabira. (az az egy országom volt akkoriban, azzal fordultam először a játék során A-t teljesen kihagyva) Szabadság közben (még nem telt le a 72kör) rájöttem, hogy mégis csak kéne játszanom, mert az ok amiért szabira raktam megszünt. Regeltem egy új országot 5.szinten, és megpróbáltam összekötni őket. Akkor szembesültem vele, hogy nem tudom megtenni, mert a főországom szabin van. Törölni próbáltam azonnal, ami nem sikerült, mert azt irta hogy várjak vele. (nemtudom hogy most is így van-e még) Azonnal írtam a supportra, és azt a választ kaptam, hogy nem olvastam el a szabályokat, és szabálytalanul játszom. Kértem hogy várjanak addig amig nem tudom törölni az 5.szinten lévő országom, vagy amíg vissza nem tudok jönni szabiról a főországommal. A válasz egy anarchista csopiba való áthelyezés volt.
Akkor szüneteltettem jó sokáig a játékot

Azóta visszaszereztem a főországom a sorszám miatt, és mivel normál csoportba zéróztam elvesztettem a +személyiséget.
Igy pár év elteltével indulat nélkül is meg tudom már kérdezni, hogy helyesen járt-e el a support, és ha igen mit hagytam figyelmen kívül?

Ha a válasz nem, akkor remélem alkalmazzuk a törvényt, miszerint háborús "bűnük" soha nem évülnek el, és kapok rá esélyt hogy kárpótoltassam magam vhogy
