Többszemélyiségeseknél elég durva előny lenne, mert nem elég, hogy akinek sok szeme van az valószínű tapasztalt, jó játékos, ugye több a személyisége, és még akkor hektárt is spórolhat, mivel nyilván nem fog kórházat építeni. (Vagy csak kevesebbet.)
Tehát éplista szempontjából is méginkább ki tudja magát élezni.
A 30%-os erősítést emiatt soknak tartom, nem támogatom.
+
Ehhez hozzá jön, hogy akkor "visszagyengülne" az épp megerősítés alatt álló élőhalott...
Végre elindult a hulla a játszható faj felé, NE fordítsuk vissza!!
+
Megbonyolítani a kalkulációkat beteg ország esetén.
Illetve ehhez hozzá tartozik, hogy a betegség NEM az emberei ellen irányuló akció! Sőt, nem is akció, így magának a teljes személyiség leírásának ellentmondana egy ilyen módosítás.
Viszont egy ennél csekélyebb módosítást logikusnak, és elfogadhatónak tartanék!
Mivel hogy itt az emberek ellen irányuló akciókról van szó, mi lenne, ha a hadi akciók (egséz pontosan egy akció: a mészárlás) ide tartozna?
Hiszen ha túlélő tipus vagyok, akkor ellenállok, vagy elbújuk, vagy stb a támadás elől...
Most ugye az ártó jellegű tolvaj és mágikus akciók ellen véd 30%-ot(ha jól rémlik).
Ezt lejjebb vinném, de bevenném közéjük a mészárlást.
Javaslatom:
+20%-ot véd a tolvaj, a mágikus, és a hadi ártás ellen. (Illetve hát a hatásfokuk ennyivel gyengülne, tehát mészárlás esetén az elhulló egységeknek csak a 80%-a hullana el.)
Konkrétan: emberrablás, tűzgolyó, varázslók/katonák/tolvajok gyilkolása, mészárlás!
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
Last edited by [HTPA]GeeForce; 04-26-2010 at 23:51..
|