View Single Post
  #46  
Old 04-13-2010, 14:06
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Sok lehetőséget látok a témában.

Az talán nem lenne előnyös, ha a klánrakin nagy seregek mozoghatnának, hisz akkor elég 1 garnitúra íjjast, meg lovast benn tartani a klánban, és kp se kell az egyéni akciók zöméhez (ha nem több ország csatázik egyszerre)

A klánvezér helyettesítő-intézkedő szerepe csak akkor ér valamit, ha hatékonyan tud helyzeteket kezelni, hisz ha nem így van akkor inkább belépés lesz valahonnan az adott országba.

Az egész ötlet azért merült fel, mert egy csoport játéka fontosabb az egyénnél, és az egyén lehetőségeiben lévő korlátok miatt ne szenvedjen hátrányt egy egész csoport. Hiszen, ha az egyént leverik (jelenlét hiánya miatt) az egész csoport kedvezőtlen helyzetbe kerülhet.

Vagy ha az egyént nem lehet elérni, géphez hívni akár az egész klán is vereséget szenvedhet. Persze lehet kérdezni, hogy miért nem aktív, erre jön a válasz, hogy egy játék miatt nyilván nem veszélyeztetem a munkám, nem sorolom hátra a gyerekem... Erre kitehetik a klánból, és fogynak a játékosok, mert nem tudnak megfelelni a sok jelenlét igénynek.

Javaslatom:
Ha a játékos megengedni, akkor a klánvezér egy saját országából elérhető felületen korlátozott módon stabilizálhassa védhesse társait.

-Piacolás
-Önmagára ható varázslatok
-Intézőbeállítás
-Helytartó bizonyos részeinek beállítása
-Klánraktár elérése
-Építés (a bontás nekem kérdéses, még nem látom egyértelműen)
-Fokozás (egy emberlopás esetén kell a védéshez)
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Reaktor For This Useful Post: