Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #1039  
Old 01-26-2010, 16:11
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
Nem tudom, hogy miért akarnak az A-val kapcsolatban alakítani a hullán, amikor az írásból látszik, hogy nem jártak ott...
Sokat érsz vele, ha gyújtanak... Felgyújtottak? A hozzám legközelebbi klánt be is támadom gyorsan, úgyis átmegy. Akik eddig gyújtogattak, alattam vannak 40k pontra... Ha valaki megint gyújt, megint támadok... nem tart olyan sokból fokozni bele 10-20k katonát, hogy minden menjen...
Egy javaslatom sem csak A-ra korlátozódott.
Egyrészt. Másrészt pedig, attól még mert kitámadsz, el fog menni az a sereg. Nem mindenkinek van hatalmas vagyona fokozgatni, vagy ha mégis, az baromi hamar el fog fogyni, ha naponta 30% házat kell visszaépítenie, mert esetleg ha a közeledben van egy hulla, akkor elég 2-3 embernek elkezdeni gyújtani. És attól még, mert elütöd magad onnan, ugyan úgy fognak gyújtani, csak mások.

Mellesleg, meg egyáltalán nem biztos, hogy bemegy az a sereg. Simán lehet, hogy egy másik hullát támadsz klánban éppen, lazán összejöhet a pattanás is... Hisz infót szerezni még mindig nem tud a hulla, honnan tudná, hogy kit támad meg??

És senki nem írta, hogy pont ez a gyújtás erősítés fogja megváltoztatni a hullát. Nem így kell felfogni, hanem úgy, hogy a rengeteg hátránya (igen, beleértve a gyújtás, de mást is) együtt elég kellemetlen, és simán lehet, hogyha nem figyelsz oda, akkor annyi Neked. Ez csak egy ötlet, mint a többi is, hogy ezzel már haladunk - szerintem - egy normális faj felé.

Last edited by Dus; 01-26-2010 at 16:13..
Reply With Quote