Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #938  
Old 01-25-2010, 17:09
szinkoly szinkoly is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Hungary, Balaton:)
Posts: 91
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Első körben a hulla jelentős mennyiségű plusz férőhelyet fog kapni: 5. szinten +20%, 4. szinten +30% (összesen, nem a plusz 20-on felül), 3. szinten +40%, 2. szinten +50%, 1. szinten +60%.

Ezzel egyidőben a hadi ereje is növekszik: a mostani bónusz duplájára, vagyis 5. szinten változatlan, 4. szinten +20%, 3. szinten +40%, 2. szinten +60%, 1. szinten +80%.

Ezzel egyértelműen egy überfajjá alakult, viszont megmarad minden gyengesége, amik a férőhelybónusz miatt az eddigieknél erősebben fognak rá hatni.

A számításaim szerint a gyengeségek ellensúlyozzák a kapott hatalmas erőt, és normál játékmenet mellett kiegyensúlyozottá teszik a fajt. Hogy ki milyen nem normál játékmenetet talál ki rá, az majd kiderül, és ennek fényében szinte biztos vagyok benne, hogy módosítani kell még.
Tetszik, szerintem jó lesz, amint bekerül a játékba, indítok is neki egy orit tesztre. A hadi bónuszok jelentős növelése szerintem bőven használhatóvá teszik a fajt, ezzel csökkenni fog a rengetések, gyújtások ereje. Főleg, hogy rengetegen poénból ártózták csak. Aki, meg akarja, és oka is lesz rá, az meg így is szépen tudja büntetni, a kitámadott országot.
Reply With Quote