Thread: A taktikai elem
View Single Post
  #217  
Old 01-16-2010, 13:06
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Ezt mondom en is. Hallgatom azt a javaslatot, aminek szerinted ennek eleget tesz. (kodositesrol pedig szo nincs...) (jelenleg aki elfokoz, nem beuthetetlen, igenis beutod, moralja csokken, stb...)

A 20-as javaslattal pl. tamadhatatlan lenne.
Quote:
Originally Posted by wand View Post
Hossza töprengés után született egy elképzelésem, ami pont ugyannyival nehezíti a rállást mint az elfokozást, mindezt úgy, hogy a 100k-s határhoz nem nyúlunk.

Az el nem férő népesség értéknövelő hatását változtatnám a kövekzező képpen:
Az országba el nem férő lakosság a pontokba a következőképpen számítana bele:

100k el nem férő lakosig ugyanúgy mint most 5 ember/ pont (20k emelkedésig) (tehát a játékmenet 90%-ában nem kavar be)
100-300k el nem férő lakosnál 10ember/pont(40k emelkedésig)
300-900k el nem férő lakosnél 30 ember/pont(60k emelkedésig)
900-1.700k el nem éfrő lakosnál 40 ember/pont(80k emelkedésig)
1.700-2.700k el nem férő lakosnál 50 ember/pont.(100k emelkedésig)

Ezzel, mind a ráállás mind az elfokozás lehetősége megmarad, az irreális távról való ráállás viszont igen drága lesz, miközben az elvándorlás miatt az első körben kevesebbel csökken a támadó pontja, tehát kisebb bontással elérehtő és visszatámadható lesz.
Mindeközben fokozással csökkenthető a foglalt föld mennyiség, de minnél jobban csökkenteni akarod annál drágább lesz.


esetleg valami matematikus kitalálhatna rá valami egyszerű képletet.
szerintem ez a javaslat eleget tesz annak, hogy csökkenjen jelentőssen a 0 hekis ütések száma..
legalábbis nekem ez a javaslat tetszik a legjobban a topikbol..
__________________
same old song..
Reply With Quote