Quote:
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Hex
					 
				 
				1. Épületek  
2. Katonák kiképződnek  
3. Pénz az adóból  
4. Regenerálódás +1%  
5. Normál készültség +5%  
6. Népesség megeszi a kaját  
7. Raki frissül  
8. Bevándorlás, kivándorlás  
9. Magadra ható varázslatok lejárnak(sorrend:először a tisztánlátás,mágpajzs és védelem,aztán a regenerálódás,utána a spec vari)  
10. Barakkba nem férő katonák elmennek  
11. Tudománytekercsek beérnek és kopnak  
12. Szövetségi seregek érkeznek  
13. Támadó seregek  
14. Szövi help elmegy 
15. Hazaérő seregek   
16. Piacról visszajönnek a cuccok
 
kv előtt 1 mp-el bonts, és ha nem bont, vagy többet bontasz, alá kerülsz. Feltéve, hogy nem klánba vagy A-ba, mert akkor felesleges    (klánütés)  
			
		 | 
	
	
 Az első a 10. után van (vagy csak a lelépés a kv előtti állapot alapján történik meg? képzett egységek egyszerre beérve a megfelelő épületekkel nem élik túl a kv-t). A 8-as pedig mintha a 6. előtt lenne (ellenőrzi, hogy nem lesz éhezés, bevándorolnak, aztán kajahiány is léphet fel, úgyhogy le is léphet egy részük)