Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #7  
Old 12-16-2009, 17:02
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Rheia View Post
Jobb persze, de ettől függetlenül nem illik a hullához, hogy egy magas értékhez húzzon a morálja.. :P Akárhogy is nézem, az még névlegesen sem hasonlít a "nem-morálosságra", így már inkább az ellentétének tűnik. Asszem ez halva született ötlet volt
hmm... ha jobb, akkor mi a baj vele? ha beleírod a hullához a súgóba, hogy 95%-hoz húz a katonai morálja, akkor már egyből hullás lesz...

A "nem-morál" meg nekem még mindig azt a jelentést hordozza, hogy nincs morál... ha meg nincs akkor nagy nulla!

Quote:
Originally Posted by Rotcsa View Post
A szövis hulla szerintem kapja a szövetségesei moráljából adódóan kulcsot.
Hogy hogyan még nem tudom, de pl: van 3 szövije, összeadjuk a moráljukat és elosztjuk 4 el.
Ezzel csak gyengíted... tegyük fel 100%os a morálja a szövijeinek... 3*100/4=300/4=75%-os morál. Szerintem úgy gondoltad, hogy 3mal osszunk...

amúgy ezzel csak bonyolítjuk a dolgot... pont Ati hangsúlyozza mindig, hogy a hulla egyszerű, nem kell vele sokat foglalkozni, lopni, varázsolni, számolni... csak ütögetsz... így meg a morálod az ellenfeledtől, vagy szövidtől függ, szóval mindig figyelni kell, meg ilyenek... Arról nem is beszélve, hogy honnan tudod, hogy a környéknek milyen a "habitusa" és mennyivel kell számolnod? Szóval nincs olyan, hogy kimész 200 hekin 500 pacival egy üres orira, mert lehet bebukod, ha van egy 0%-os katmorálos a környéken. (igen, van ilyen, én már támadtam is... ÍJAKKAL! )
Reply With Quote