Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #822  
Old 11-28-2009, 08:12
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by chappel View Post
Sziasztok! 3,4,5 szinteken a hulla teljesen védtelen a környezetébn, gyakorlatilag alig tud fejlődni.
Ez feljebb is igaz, nem csak 3-4-5 szinteken...

Quote:
Originally Posted by chappel View Post
Folyamatosan belőle élnek, mert akár 1 tolvaj is le tudja lopni. Betámadni sem probléma, mert ha megbetegszel, majd lelopod az elhullottakat tőle, amíg épülnek a kórházak.
Én javasolnám, hogy mindenképpen legyen lehetősége felderíteni a térkapukat és esetleg automatikusan észlelje ha sereg indul felé.
De, mint írtad, az is probléma, hogy gyenge a hadereje, így semmi értelme nincs annak, hogy tudja, hogy ki lopott, mert nem tudja bántani...És a seregeket sem tudja kivédeni, és ha kísér, vagy keresztbe megy, akkor is nagy eséllyel lepattan egy jól felépített orival szemben...Meg amúgy is már le lett írva, hogy nem fog tudni varázsolni.

Quote:
Originally Posted by chappel View Post
A nyersanyag, stukker problémát az viszont sajna nem oldja meg, hogy tudom, hogy ki lopkod. Ha foszotogatni megyek, sem jön nyersanyag.
Javaslom, hogy erre találjatok ki valami megoldást.
Van. Piacnak hívják.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post: