Quote:
Originally Posted by RicsiPi
Véleményem szerint az 1/A fordulás könnyítése és a 2/B fordulás nehezítése együtt hozná meg az eredményt.
Kinek mit: Bunkerek eltűnése A-ból, illetve egy kezdő számára ésszerű TOP határat A-ban.
Szerintem ezek történnének:
1/A fordulás könnyítése, hogy a top határ egy fix hektár(vagy pontérték) lenne (vagy *** 2Btől függő érték ***)
---> a kezdők utolérnék a top határát
---> a bunker-elfek egy része nem fedezne tovább, mert már rég topban van. Szétszóródna a mezőny. Illetve nem lennének kényszer alatt, hogy fedezniük kell folyamatosan a topban maradásért. És talán elkezdenének játszani... kisebb kockázat nagyobb bátorság!
2B-ből fordulás feltétele lenne az A-s ori ÉS a B-s ország kis kék számának megfelelő top szint elérése. (például egy 4 szemes ország, amely csak 2 személyiséget vett fel, annak a 4-est kellene teljesítenie, azaz top10%)
---> 1 szemes országoknak ez nem is nehezítés (kezdőknek jó)
---> a sok személyiséges országok, akiknek bunker elfük van fent, inkább azt fordítanák le. Ezzel is csökkenne az inaktív országok létszáma az A-ban. Majd B-ből fellépnének A-ba. Ez még jobban szétszórná a mezőnyt.
---> Akik kevés időt tudnak a játékra szánni még azok sem lennének hátrányban a nehezítés miatt, mivel fellépve A-ba egy elffel könnyen elérhető maradna az 1A top.
Ha jól megnézed, akkor változtatás egymásra kihatással vannak, méghozzá egymást erősítik. Vélemények??
*** = ha valakit érdekel leírom bővebben mire gondoltam
|
Remélem jól értem,csak kissé fáradt vagy és azért fogalmazol így. szal,hogy van egy 2szemes orim A-ban és egy 3szemes B-ben, akkor a B-s orinak a top8% kéne pl??? mert ez így tetszik. a fix hektáras dolog nem véletlenül lett elvetve régen,mert ami most ideális heki pl, az félév múlva már túl kicsi vagy túl nagy lesz.
ps.:Ez sztem megoldást nyújtana hosszabbtávon az Elf mocsárra, mert ha teljesithetetlen neki már a B-s fordulás, akkor inkább lép A-ba. Viszont ami miatt mégsem támogatom az az,hogy vannak jó pár kékszámos orik amik A-ban amik stabilan játszanak magas hekin. nekik viszont nem biztos,hogy olyan jó ötlet neheziteni a többi országa játékát ezzel. (pl a Gun-ba is van 4 többszemes ori, és lentebb is játszanak aktivan jó pár szemes orikkal)