Sziasztok!

Jók az ötletek, de a lényeg szerintem a küldetésekben van....Hiába jönnek új játékosok, ha idővel beleunnak a tpzésbe. Több küldi kéne és esetleg lehetnének klánszintű küldik is, vagy valami hasonló(pl.:egy sziget valahol, ahol valami ellenséges városokat kell megtámadni/elfoglalni).
A másik dolog az, hogy szerintem bizonyos tanulási lehetőségekkel színesebbé kéne tenni a játékot...ahogy megvan hódiban is hogy minden fajnak van előnye, de hátránya is, úgy itt is el kéne érni ezt....tehát egy új kari ha elindul akkor lehessen többféle irányba fejlődnie....most ahogy látom az a helyzet, hogy vari és harcos keveréke mindenki és a támadó varázslatok nem jók szinte semmire...ezt is fel lehetne javítani, hogy ha valaki izmos varázsló akar lenni,akkor ne egy kis gyenge karija legyen,hanem abból is tudjon erős karit kihozni....
Hát...kb ennyi jutott így hírtelen eszembe
Sziasztok!

Jók az ötletek, de a lényeg szerintem a küldetésekben van....Hiába jönnek új játékosok, ha idővel beleunnak a tpzésbe. Több küldi kéne és esetleg lehetnének klánszintű küldik is, vagy valami hasonló(pl.:egy sziget valahol, ahol valami ellenséges városokat kell megtámadni/elfoglalni).
A másik dolog az, hogy szerintem bizonyos tanulási lehetőségekkel színesebbé kéne tenni a játékot...ahogy megvan hódiban is hogy minden fajnak van előnye, de hátránya is, úgy itt is el kéne érni ezt....tehát egy új kari ha elindul akkor lehessen többféle irányba fejlődnie....most ahogy látom az a helyzet, hogy vari és harcos keveréke mindenki és a támadó varázslatok nem jók szinte semmire...ezt is fel lehetne javítani, hogy ha valaki izmos varázsló akar lenni,akkor ne egy kis gyenge karija legyen,hanem abból is tudjon erős karit kihozni....
Hát...kb ennyi jutott így hírtelen eszembe
