View Single Post
  #2  
Old 08-10-2009, 13:18
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Peter Rose View Post
Üdv!

A címben megjelölt varázslatokról szeretnék többet megtudni: milyen százalékban módosítják a sebzés mértékét, az esélyeket, egy pl. 16-os kari hány tickig tudja őket feltenni?
Előre is kösz!
Ide egy ideje lógók már a válasszal...

A varázstűz kereken 10-zel csökkenti a védőerőt, vagyis ennyivel nagyobb eséllyel találod el az ellenfelet, akin ez van. (100 fölötti védelmű ellenfelet már csak speciális felszerelésben tudsz megütni. Jelenleg a legerősebb ellenfél védelme is csak 70.) 3 körre rakhatod fel, szinttől függetlenül. 16-os karakternél ez fixen 3 kör.

Az áldás csak minimális plusz támadóesélyt ad (kb 2%), de mindenképp beállít egy minimumot, ami kis szinten nagyon hasznos. Minimum 16 körre tudod feltenni, 10. szint fölött minden egyes szint +1 kör. 16-os karakternél ez 22 kör.

Az átok a támadóesélyt növeli, szintln csak minimális mértékben, kb 4%-kal. Minimum 6 körre tudod feltenni, ezen felül minden elért 10 szint +1 kört jelent. 16-os karakternél ez 7 kör.
__________________
Hódító * Queosia