| 
				  
 Új képzettségek:
 Alkudozás:
 
 Megtanulása után, kereskedésnél a kereskedő nem 90%-os áron veszi meg az automata árhoz képest a kereskedelmi tárgyakat, hanem 1 arannyal olcsóbban...
 
 Feltétele: Nincs
 
 
 Kritikus ütés: (by Gee)
 
 Megtanulása után 10%-os eséllyel kétszer akkorát üt a karaktered. Csak azokra a támadásokra lenne hatással, amik automatikusan végződnek.
 
 Feltétele: Középszintű harcművészet, 12. szint
 
 
 Cselezés: (by én)
 
 Megtanulása után 10% esélye van, hogy az adott csatakörben 1-el többször ütöd meg az ellenfeled, mint ahányszor alapból tudnád.
 
 Feltétele: Középszintű harcművészet, 8. szint
 
 
 Szelídítés:
 
 Megtanulása után 10 tick alatt egy vadállatot magad mellé tudsz állítani, hogy harcoljon Veled. Csak olyan vadállatot szelídíthetsz meg, melynek szintje kisebb mint a Tied. Minden egyes vadállat tickenként 1 húst eszik meg, és ha elfogy a hús, otthagy...
 
 Feltétele: 15. szint
 
 
 Nyomkeresés:
 
 Megtanulása után, ha használod (pl. mint a keresést), megtudod, hogy az utóbbi 10 tickben, ki járt az adott mezőn, és azt is, hogy ez hány tickje történt...
 
 Feltétele: alvilág
 
 
 Vakharc:
 
 Megtanulása után a harcban el tudod találni az ellenfeled, de csak 10%-os eséllyel. Ezen kívül, akár harcolsz, akár nem, látod, és használhatod a tárgyaidat...
 
 Feltétele: 12. szint
 
 
 Alkímia: (by Toto)
 
 Megtanulása után -csakúgy mint a használ funkció- össze tudjuk keverni a bájitalainkat, melyekből megadott, más bájitalok jönnének ki, melynek egy tartományba random mozognak az értékei (létrehozáskor)...
 
 Feltétele: alvilág, 5. szint
 
 Használatának feltétele: 20 ügyesség, és minél nagyobb, annál kisebb eséllyel öntöd mellé / rontod el, stb.
 
                 Last edited by Dus; 07-16-2009 at 01:49..
 
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 |