Új képzettségek:
Alkudozás:
Megtanulása után, kereskedésnél a kereskedő nem 90%-os áron veszi meg az automata árhoz képest a kereskedelmi tárgyakat, hanem 1 arannyal olcsóbban...
Feltétele: Nincs
Kritikus ütés: (by Gee)
Megtanulása után 10%-os eséllyel kétszer akkorát üt a karaktered. Csak azokra a támadásokra lenne hatással, amik automatikusan végződnek.
Feltétele: Középszintű harcművészet, 12. szint
Cselezés: (by én)
Megtanulása után 10% esélye van, hogy az adott csatakörben 1-el többször ütöd meg az ellenfeled, mint ahányszor alapból tudnád.
Feltétele: Középszintű harcművészet, 8. szint
Szelídítés:
Megtanulása után 10 tick alatt egy vadállatot magad mellé tudsz állítani, hogy harcoljon Veled. Csak olyan vadállatot szelídíthetsz meg, melynek szintje kisebb mint a Tied. Minden egyes vadállat tickenként 1 húst eszik meg, és ha elfogy a hús, otthagy...
Feltétele: 15. szint
Nyomkeresés:
Megtanulása után, ha használod (pl. mint a keresést), megtudod, hogy az utóbbi 10 tickben, ki járt az adott mezőn, és azt is, hogy ez hány tickje történt...
Feltétele: alvilág
Vakharc:
Megtanulása után a harcban el tudod találni az ellenfeled, de csak 10%-os eséllyel. Ezen kívül, akár harcolsz, akár nem, látod, és használhatod a tárgyaidat...
Feltétele: 12. szint
Alkímia: (by Toto)
Megtanulása után -csakúgy mint a használ funkció- össze tudjuk keverni a bájitalainkat, melyekből megadott, más bájitalok jönnének ki, melynek egy tartományba random mozognak az értékei (létrehozáskor)...
Feltétele: alvilág, 5. szint
Használatának feltétele: 20 ügyesség, és minél nagyobb, annál kisebb eséllyel öntöd mellé / rontod el, stb.
Last edited by Dus; 07-16-2009 at 00:49..
|