Fentiekhez kiegészítésként: 
 
Pl egy 12. szintű karakternek a medve túl kevés TP-t ad, a goblinok, idős csatornalakók, stb... (tehát a gilisztánál, fiatal csatornalakónál erősebbek) meg nagyon gyorsan leverik őket. 
 
A nagyobbak (15-20. szintőek) meg pillanatok alatt leölik azokat a mobokat, amik a 10-15. szintűeknek kéne, így választhatnak: vagy gyenge mobokat ölnek, nevetségesen kevés TP-ért, vagy nekimennek a szintüknek még erős ellenfeleknek, bevállalva azt, hogy bár több TP-t kapnak, de nagyon hamar lecsökken az ÉP-jük. 
 
Erre egy pici megoldást nyújtana az, hogy ha minél több az online user, annál gyorsabban születnek a "közkedvelt" mobok. - Tehát amit a legtöbben ölnek aktuálisan. (lásd fentebbi hsz) 
 
Természetesen, amikor a felhasználók kilépkednek, egyre ez a bónusz "elfogy", és visszaáll a normál születési arány... 
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				ஜ۩۞۩ஜ   
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~ 
ஜ۩۞۩ஜ   
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 |