Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #769  
Old 07-04-2009, 09:05
Peti Peti is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Rotcsa View Post
Szasztok!

Úgy látom-vagyis épp azért írok, mert nem látom-, hogy mostanság szinte tündököl ez a topic a javaslatok zömében

Ismét lenne egy ötletem, persze most is radikális, mint ahogy azt a Lidérces-felvetésemnél is tapasztalhattátok.

Félreértés ne essék, nem szórakozni akarok a tisztelt nagyérdeművel, nem posztom a nekem a topic-pukkasztás.
Amit írok azt úgy is gondolom.

Na, szóval:

Egyszerűen csak annyi, hogy csökkentsük a hadi eseményeknél meglévő távolságot 1 körrel, ha az kitámad. Így aki 2 körre lenne tőle, az 1 körre lesz, aki 3 körre az 2-re, aki 4-re az 3-ra és így tovább....
Mi van, ha vándor is a hulla, no pánik, 0 kör nem lehet. 1 kör megmaradna, de aki 3 körre van most tőle, az ezen törvényszerűségek miatt 2-re lenne az újonnan bevezetett faji alaptulajdonságból, a vándor miatt pediglen csökken megint 1 kört, szóval az is 1 körre lenne így.

Úgy gondolom ha a hulla vakon megy, akkor tegye azt gyorsan.
A gyors reagálással nőnének az esélyei a visszakísérésekkel szemben.

Na, lehet hőbörögni
Ha eddig nem tudott, beütni 1 normálisan felépített orit 2 körről akkor 1 körről sem fogja beütni, másik meg kv elött elküldi a sereget 1mpvel azt már be is ért a sereg s kísérni se lehetne, ami nagy butaság.... ennek a játéknak az a lényege, hogy mindent kilehet számolni, s ez felborítaná a teljes játékmenetet.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Peti For This Useful Post: