View Single Post
  #1049  
Old 07-01-2009, 00:14
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Bár még mindig nem értem, ha az én monitoromon a fát jobbra fújja a szél, a haveromén meg balra, és én belelövök egy nyílvesszőt egy ágba,a mi nálam jobb oldalon van, nála meg bal, akkor az ő monitorán lesz egy nyílvessző a "semmiben". Mert csak annyit lát, hogy egy nyílvessző beleáll a levegőbe.
Szóval ha csak a látómezőt szinkronizálja le a program, az is több négyzetkilóméteres terület lehet. Ahol minden állat külön AI, de a két gépen egyszerre kell mozogniuk.
Valamint ha én mozgok, de a látómezőnkön kívül eső állatok máshogy mozognak, akkor más helyen fognak belépni a látómezőnkbe, ha feléjük megyünk.
És máris szinkronizációs hiba, mert én úgy fogom látni, hogy a haverom a levegőt csépeli, miközben az ő monitorán ott egy hatalmas ellenfél.
Tehát fenntartom, hogy le kell szinkronizálni az egészet, mert ha nem teszem meg, akkor szét fog esni a játék.

(Hozzáteszem az Oblivion nem hivatalos multiplayer patch-ének pont ez a gyengéje. Sűrűn szakadt szét a kapcsolat a két gép között, mert képtelen volt összehozni sokszázezer lény mozgását. Az első 20-30 perc stabil volt, és utána egyre jöttek a bug-ok, aztán meg a szétesés. (A user mindig leszakadt a host gépről.))
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote