Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
úgyis fel lesz törve, és valami non official patchel lehet majd lanozni...
ott van pl az Oblivion.
ahhoz is írt pár srác egy multiplayer kiegészítést, én multiztam lanon haverommal, együtt nyomultunk Oblivinban...
ha egy akkor játékot meg lehetett törni, akkor egy SC2-t is meg lehet. sőt, könnyebb lesz sokkal, hiszen mondjuk lesz benne vajonként 20 egység, meg 15 épület, meg a pályák is fixek...
Az oblivionban meg kb 134282389471928 féle képpen beállíthattad a karakteredet, kb 9823754 féle ellenség volt, és a pálya elképesztően hatalmas... és ugye a szél is fújt, a fák, a fű, minden mozgott, lengett, azt is szinkronizálni kellett... Elég brutális, mégis megoldották.
Ne aggódjon senki, lesz lan az SC2-ben... 
|
ööö... bocs, hogy itt is megtalállak, de... te nem infós végzettséggel rendelkezel? Te komolyan átvinnéd a szelet, fákat, minden marhaságot? A tereptárgyak mindenkinél megvannak a saját gépén, fix pozícióban vannak, nem a másik játékos hozza zsebben. A mozgatható elemeknek van jelentősége. A karaktert is egyetlen számsorral le lehet írni, ami alapján a partner gép kirajzolja a saját adatbázisának megfelelően. Éppen, hogy egyszerűbb egy Oblivion hálózati viselkedését leprogramozni, mint több 100 egység mozgását töredék másodperc pontossággal összehangoltan kommunikálni.