Quote:
Originally Posted by Ati
És amíg azt várjuk (nem!  ), hogy ismét lefagyjon minden, addig még egy kérdést felhozok fórumra: mi az a két mob, ami között nagy rést éreztek. Hol van az a pont, ahova jó lenne betenni mégegy fajta mobot, hogy zökkenőmentesebb legyen a haladás?
A magasabb szintű mobokkal egyszerű a helyzet, a kezdésnél kényesebb téma, hogy mindenhol gördülékeny legyen a haladás.
|
Nos, a macska / kutya az lényegében egy kalap alá vehető, mert kapunk tesztkardot. Utána a takarító nincs olyan messze, viszont!
Takarító után talán a vaddisznó ami kicsit nagyobb lyuk. Vaddisznózni nem éri meg kimenni 2. támadás nélkül, sőt, még azzal sem tuti. Így a takarítók ölése ami nagyon sokáig eltarthat, nem beszélve arról, hogy a kulcsfontosságú fordulópont ott van, hogy takarító még a városban van, a vaddisznó már nem. És ez szerintem igen fontos egy új játékos számára, hogy ismerős vagy ismeretlen a terep...
Szerintem ezt azzal lehetne nagyon picit korrigálni, hogy a második támadás 10. szinten lehetne, a 3. viszont cserébe 25. szinten mondjuk...
Vagy lehetne egy küldetés, amit kb 8.-10. szinten lehetne megcsinálni, és úgy 3K tp-t adna...
Mobot viszont nyugodtan lehetne berakni, vaddisznó és takarító köztit a városba, kb 38-40 tp-ért...