Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #656  
Old 05-30-2009, 13:56
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
32 199867 BorzalmakVárosa 441.694
Ott se tudnak emberek a végtelenségig bontani. Ha elbontja az összes tornyát, akkor őrült, mert sokkal kisebb sereggel be is lehet verni 9körig. Ilyen esetekben sikerül alám bontani eddig. De ha látod, hogy van 500 tanyája, meg 20% háza, és te 1000ponttal vagy alatta, akkor se fog többet bontani, 600 épületnél, ha megtehetné. Csak neked időben kell elbontani azt a 650-et.
Persze, ez így van, de pontosat végülis nem lehet tudni, elbonthatja az összes templomát, vagy kocsmáját, vagy akármit.
Mehetsz pontosra, ha ledózerolod az összes épületed

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
felém ha jön 3 sereg egy orktól, akkor mindegyiket 5tábornokkal számolom, ki tudja, hogy melyikben ennyi van. Ha nem védem, akkor a bizonytalanra nem megyek, megy szembe pár sereg.
Na látod, hogy bizonytalanság van itt is

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
ÉRV: a játékban egyik fajnak sincs semmilyen valamihez arányuló bónusza! Pedig ugyanúgy lehetne mindnek, mert Remy, Zoli vagy Orsi kezében az 5. szinten vitt ork félelmetes, LÉNYEGESEN erősebb, mint a környék országainak 95%-a...
A lényeg, hogy jó kezekben van. Egy jó kezekben lévő hullát egy olyan is bever, aki negyedannyit nem ért a játékhoz, mint ők.
Tehát a javaslatod szerint az ő hulla országaikat párszáz hektáron játszva, kb 1000 hektáron egyszerűen, 1500on könnyen, majd csak 2000 hektáron nehezebben lehetne beverni. Szerinted ez így fair?

Egy kezdő nem fog tudni jó hullát csinálni, mert ettől féltek. Ha nem olvas semmit, akkor esélye nem lesz rá, hogy eszébe jusson lebontani a bányákat, a tanyákat, hogy ne legyen nála kovácsműhely, és az aktivitás hiánya miatt nem is fog tudni érvényesülni vele.
Nem tudom ebben mi nem érv, ezeket már régen elmondtam.

Tehát akkor vezessünk be olyan dolgokat, amik nem adnak a kezdő játékosok ellen a 4-5. szinten túl nagy előnyt annak, aki tud játszani.
Pl vegyük el az ork szupermarkotányát, az óriás plusz mágiaerejét, a feles árnyak varázslatát, a gnóm plusz védelmi bónuszát, és az elftől mindent.
Majd ezeket megkapják szépen sorba a 3. szinttől... Ugye nem gondolod komolyan, hogy ilyen irányba kellene elmenni?

Értem én, hogy a hullát könnyebb élezni, de ha megmarad minden hátránya, akkor sem lesz könnyebben vihető. Akkor is be fogják verni, igaz nem 20, hanem 8 sereggel...
Ez így igaz, de a jelenlegi rendszer is tökéletesen ilyen a szintenkénti hadibónusszal! Ugyanúgy más arányaiban a hadereje az 5. és a 2. szinten az élőhalottnak.

Viszont csak az élőhalottnak van megkötve, hogy csak és kizárólag hadserege lehet. Mindenki más tud erőt felmutatni vagy varázslóval, vagy tolvajjal (kivéve az orkot, ami amúgy is nagyon erős).
Tehát az élőhalott van kitéve legjobban a föld egyre értékesebbé válásából következő hektártól függően egyre megnövekedő védőerőnek.

Köszönöm a jó érveket, és a megfelelő stílust!
Reply With Quote