View Single Post
  #484  
Old 05-28-2009, 21:41
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,197
Activity: 2%
Longevity: 100%
Default

Frissítés...

Ami változott:

  1. Klánadó. Mostantól a klánvezér beállíthat egy naponta fizetendő összeget, ami minden éjfélkor levonásra kerül a tagoktól, és bekerül a klánkasszába.
  2. Egyszerre több ellenfél támadása. Mostantól ha harcolsz egy ellenféllel, és 20 másik még ott áll, akkor őket is megtámadhatod. Már olvasom is cseten, hogy ha egyforma mobok vannak, akkor nem tudod megtámadni a másodikat, harmadikat, negyediket... Az összevont kiírás átka. Egyelőre ez marad így, később majd kiderül mi lesz vele.
  3. Jellemek. Bár eddig is változtak a jellemek minimális mértékben (energiaszívástól a gonosz irányba került), mostantól az ellenfelek legyőzése is változtat a karakter jellemén. A jellem egy 2000 fokból álló skálán fejezhető ki, a nagyon gonosztól a semlegesen át a nagyon jóig. Semlegesről indul minden karakter, és attól függően, hogy milyen ellenfeleket győz le, változik. Jelentősége bizonyos varázslatoknál van, pl védelem a jótól, védelem a gonosztól, gonosz elűzése stb.
  4. Klánépítés korlátozása. Elkerülendő, hogy a klánba felvett új tag azzal indítson, hogy a városban mindent befalaz, mostantól a vezérnek konkrétan meg kell mondania, hogy kik azok a klántagok, akik építhetnek a klán területén. Ha valamelyik karakter nincs megadva, akkor nem építhet.
  5. Kereskedelem 2.0. A kereskedésre szánt 4 termékkel való kereskedés teljesen megváltozott. Mostantól a kereskedő azonnal kifizeti a neki eladott árukat. Viszont nem veszi meg akármilyen áron. Csak az általa kívált ár 90%-áig hajlandó érte fizetni. Ezeket a termékeket normál eladásra kínálni csak olyan kereskedelmi posztokon lehet, ahol nincs ez a fajta automatikus felvásárlás.
Tesztelendő: 1-5-ig minden.

Köszi.
__________________
Hódító * Queosia
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post: