Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #11  
Old 05-04-2009, 11:31
stivi stivi is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2009
Posts: 7
Activity: 0%
Longevity: 83%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
És még ez sem igaz...Macerás, de ki lehet deríteni, hogy ki volt az
Tényleg mennyire igazad van…. ki gondolta volna, hogy a szövi tolisa végignézi a pont listából, hogy kire tud menni kapunyitás nélkül. És ha tud menni, akkor az nyitotta a kaput.
Az már biztos másodlagos kérdés,hogy az a kapu azé e, aki ártott a szövinek vagy esetleg a sok ingyen nyersanyagra vágyó sokaság egyikéé aki elvit 3 öl fát, mert 99% hogy egy hullára 4-5 kapunál több is van nyitva szinte mindig.

Quote:
Originally Posted by Redback View Post
Orkkal ha mfvagy, felsőbb szinteken tudsz infózni?esetleg a szövis orkokat, megy egykocsmás óriást ha találsz találomra, őket tudod, meg a hullát.Orkkal is sokszor vakon kell kimenni ha mf vagy, kivéve ha jut készüli teljesre
Nem az ork a téma, szerintem. Te írtad, hogy az a lényeg hogy a hulla szövibe jól játszható legyen.


De részemről lezárva várom a fejlesztések.
Aztán vagy megint ingyen föld lesz a hulla vagy nem
Reply With Quote
Sponsored Links