Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #495  
Old 05-02-2009, 17:10
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Arrow

Egy kisit összefoglalva a dolgokat:

A dolog alapja az lesz, amit majd Ti hadi téren véghez visztek a fejlesztéssel kapcsolatban.
Ahogy korábban is írtam:
Erősebb hadi ori-->többet ütnek vele.
A lényege az események sikerességen-alapuló információszerzés, amit én az egyszerűség kedvéért LIDÉRC-hatásnak neveztem el.

A funkció csak akkor és csak is!! akkor aktivizálódik, ha az élőhalott kivéd, illetve sikeresen végrehajt egy támadást, illetve akkor, ha ártóznák tolival, vagy varival.
A megszerezhető információk:
  1. Seregfelmérés
  2. Éplista-felmérés
  3. Szövetség-felmérés
  4. Kristálygömb
A hatás időtartamának intervalluma egyrészt attól függne, hogy mennyi a csata során az ellenféltől megszerzett alap katona, mivel ezeknek csak egy része lenne lidérc. Minél több lidérc, annál hosszabban tartható fenn a lidérc-hatás.
Ennek a modulnak a tisztázását kellene megbeszélni még. Úgy értem az időtartamot és a keletkező lidércek számát, mert az ellenség vari és toli akcióikor nem találtam még ki, hogy miként működne a dolog.
A másik dolog, ami ezt befolyásolja, az az, hogy az ellenfél hogyan taktikázik, ugyan is a hatás még tartana, ha az ellenféltől ártó akciók jönnének. (Mint mondtam varik és tolik által.)
De! ha ezek abba maradnak, akkor a lidércek szépen alap katonák lesznek újra. Ezen modult pedig a szabadságra-menés mintájára szeretném alakítani, csak rendszer-reakcióideje csökkenne az ártózás megszűnése és a sima, alap kativá válás között.

Szóval az egészet újra:
erősebb hadi--->valszeg több sikeresség-->lidércek--- >információ.
__________________
"Érezd mikor vagy gyenge, tudd mikor vagy penge,ha valamiért küzdeni kell, magaddal szállj szembe!"
Ex-országaim:
Rotziel The Soul Reaver (#504659)[2/B]Ha megtámadsz sikítok (#528766)[2/B],Pozitron[5/Q]

Last edited by Rotcsa; 05-02-2009 at 17:23..
Reply With Quote