
04-16-2009, 21:21
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
Ha látsz benne realitást, írd fel ezt is majd valamelyik béta verzióhoz:
mozgásnál is lehessen számot beírni, hogy hány "kockányit" szeretnél lépni.
természetesen annyiszor vonná le a mozgáspontokat..
Én rendszeresen futok bele abba a hibába, hogy 3 kockát kéne lépnem, de mivel a karakterem csak akkor mozog, ha gyorsan nyomkodom az egeret, vagy nem mindig ugyanarra a pixelre kattintok, hanem mozgatom ide oda az egeret kattintás közben, ezért sokszor túlmegyek...
Pl amikor a halállabirintusban fordulnom kéne egy kereszteződésben, a 2 helyett permanensen 3-at lépek, vagy a 3 helyett 4-et, és így tovább...
ezért még egyszer vissza is kell lépnem, tehát 2 lépéssel többet lépek feleslegesen, kvázi önhibámon kívül.
ezt megoldaná egy lépésszámláló cella, meg gombok megjelenítése, amire kattintva lehetne lépni.
beírom, hogy 3-at lépjen, megnyomom a lefelé gombot, és lelép 3-at.
tereptől függően meg levonja a 3-6-9-stb mozgáspontot.
|
LOL
Hát nem tudom ezt mennyien használnák a gombok helyett, hogy kiválasztod merre akarsz menni, beírod a számot, megnyomod a gombot, ......... Ennél szerintem még az is egyszerűbb, ha visszalépsz egyet.
|