Quote:
Originally Posted by wand
szóval kiváncsian várok bármiféle siekersnek tűnő kláncsata leírást a támadó oldaláról (az ország törlés, leléptetés és újrázás kivételével, lévén ezek igencsak extrém eltávolodási módok)
|
Mivel úgy látom idő közben némileg megromlott a kombinációs készséged, ezért én mondok neked már is egyet...
Ha az eredeti ötletből az eddigiekhez bele vesszük, hogy 10 percenként lehet frissíteni és ha az ellen frissített, akkor a másik fél már nem tud, akkor a védőnek úgy kell frissítenie, hogy az utolsó 10 percben ott legyen a támadó mellett (ha nem így frissít, valószínű nem tud visszatámadni, tehát a támadás eleve sikeres, ha pedig ennél hamarabb frissít, akkor ugyanaz az effekt, mintha az utolsó 10 percben frissítene, mert akkor még hamarabb is látod, hogy jön az ellen) és ekkor neked biza van 10 perced mint támadónak, hogy bepakolj némi lakitekit a közösbe, ezzel szélnek eresztve a csapataid egy részét, mivel az ellen ugyibár támadni fog, ez eléggé jól látszik (főleg ha kicsit okosan még a piaci egységek mozgását is nézitek). Ekkor az ellen szépen pattan mint az állat rólad, ha csak 20 % sereggel megy rád, lévén neked ennél több védőd lesz, mert ő még a körváltás után hekit is fog veszíteni, amiből te megintcsak kapsz barakkot és tornyot is és a támadásod nem csak sikeres lesz ez esetben, hanem még pattan is rólad az ellen...
Azt pedig még nem is néztük, hogy mi van, ha eleve nálad nagyobb klánt támadsz, akkor ez a támadás biza NEM felülről megy, mint ahogy te azt állítottad (és látod ezzel már az is támogatva van, hogy nálad nagyobb, vagy kb hasonló méretű klánokat támadj)...