Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #264  
Old 02-26-2009, 13:23
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Peti View Post
igazából semmi újat nem mondtál, csak adtál egy összefoglalót s minden egyes javaslatot megtöbbszörözve írtad le.
Csak egy kérdés kiszámoltad e ezeket az értékeket? mert ha ezeket így megkapná a hulla 1/A-ban az orkkal versenyezhetne, sőt...
25% laki bónusz-) 50 hely a barakkban ez még nem volna rossz így magában, de hozzá a 75% hadi bónusz háááát...
25% laki gondolom még a házak férőhelyét is növelné, volt róla szó hogy csak a barakkokét kéne növelni, tehát ha a házakat is növelnénk, akkor 19-20% ház kényelmesen elég lenne
ha tart tornyot 70% barakknyi pacival simán mehetne ütni, míg egy ork aki tornyot tart 65-67% kb
a hulla támadója megközelíti így az orkét, ilyen felállásban egy gyengébb védelmű 24-24% os elfet simán beverne, azért az már dúrva lenne hogy egy gnóm vagy törpe simán bukna A-ban egy ilyen elfnél s egy hulla meg ütné
És közben a hullát 2500 sereggel támadják rögtön )
70% paci lehet hogy erős hullaként, de alapból agyonütik, mert nincs védelem, és nem lát távolba, hogy jönnek-e, így seregcsere is kilőve, főleg akkor, ha kitámad...szanaszét szedik egy fél nap alatt, nem marad területe

És még nem beszéltünk arról, hogy házgyújtás

Én nem tartom ennyire elvetemültnek, de tény, hogy lehet még finomítani rajta (most kihagynám, mert már volt ötletem)
Reply With Quote