View Single Post
  #138  
Old 05-18-2006, 12:42
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Kezdjük azzal, hogy a klántámadások rendszere jelenleg akárhogy, csűrjük, csavarjuk, nem tökéletes, ezért bármiként is változtatjátok a köridőkkel való mókázást, ez nem fog változni...
Ahogyan a normál támadások rendszere sem "fair", hiszen ha fair lenne, nem lennének támadások. Az aktuális rendszerről ha egy csak támadót kérdezel, akkor a legapróbb módosítástól nem fog tudni támadni; ha egy védőt kérdezel, akkor egy legapróbb módosítástól nem fog tudni védekezni. Ezen kár vitázni, megvan a két oldal, és ez így van rendjén.

De akárki akármit mond, az tény, hogy az 1/A-ban az eddigi rendszer szerint történtek a legnagyobb kláncsaták, és ez nem egyoldalú, egyvalakinek kedvező csaták sorozata volt, hanem mindkét oldalról ment az adok-kapok. Sőt, ennek köszönhetően történt "trónfosztás" is, és nem azért, mert most a legfelső klán úgy döntött, hogy megunta, és lelép. Kláncsatával lettek leszedve.

Éppen ezért nem hiszem, hogy eget rengető változtatás kellene.

Quote:
Originally Posted by aúú
2. A védő felet, aki abban a 10 másodpercben támad jelentős hátrányba hozza magát, mert bár arra legalább vissza tudott menni, aki őt támadja, de 2 órán keresztül jól láthatóan üresebbek az orijai így ha egyéniben valaki véletlen észre veszi, akkor kaphat egy rakás sereget, vagy akár megintcsak klántámadást is....
Ez eddig is így volt, teljesen felesleges felhozni egy iszonyat régóta így működő rendszert, mint jajj de rossz lett most nekünk szindróma.

Quote:
Originally Posted by aúú
2. barakk vagy torony lebontása csökkentse, de NE növelje az ilyen épületek felépítése (hogy ne lehessen tanyát bontani, majd barakkot, esetleg tornyot építeni és így megkerülni), ebben az esetben ugyanis a támadó/védő erő is csökken, ami ténylegesen gyengíti a harcokban a klánokat...
He? Ez csak valami vicc, ugye? Negatív pontszámú klánokat is csináljunk? Felejtős.
__________________
Hódító * Queosia