Megszűnne a másodpercekkel való játszadozás, ha klántámadás indításakor nem indulna el a sereg, csak megjegyezné a rendszer, hogy támadást indítottak. Az indítást aztán a rendszer végezné frissítéskor a szünetben.
Ha a frissítés legelső lépése a klánlista rendezés, majd a kláncsata indítása, akkor a 2 körről indított támadás 1 kör múlva ér célba. Az indító játékos az indítás után nyilván nem tud bontani, mert akkor több körre menne. Eltávolodni úgy tudna, ha mondjuk egyszerre éheztet az egész klán, hisz az indítás után jön a fejlődés. Esetleg ezt is ki lehet védeni, ha a rendszer a fejlődés után indítaná a klántámadást.
Ebben az esetben a támadó kockázata nyilván megnő, ezért feltétlenül erősíteni kéne a támadóerőt. Erről Cl nyitott egy új topicot.
Na, lehet nekem esni!
