Nah végig rágtam magam azon amit tegnap este óta írtatok...
Szóval lenne pár észrevételem és javaslatom:
Először is ti mindannyian túlságosan el vagytok szállva, még kicsit Atis is a pénz terén... mert igen, túl sok pénz van a játékban, de ez nem arányosan szétosztva a különböző orik vagy klánok között, hanem bizonyos társaságok között... és nem feltétlenül azért mert csalnak, hanem azért mert egy 5e hekis orival SOKKAL több pénzt lehet szerezni mint egy max 2400 hekin fellépő orival... így ha ezt a bizonyos frissítést ekkora pénzekhez kötjük, akkor gyakorlatilag azt az időt, amit egyébként is rá kell fordítani arra, hogy feljebb tornázd magad és a klánod tagjait, valamint, hogy egy kis tartalékot is szerezz az esetleges harcok közben, jelentősen megnöveljük... éppen ezért a javaslatom, hogy ha tényleg bekerül ez a frissítéses móka a játékba, akkor az ára ne 100 milla legyen, hanem a klánpontszám 10-20x-osa... ez Monróék esetében, akik most a legnagyobb összeállt klán, kicsit több mint 60-120 milla lenne, de pld a 10. helyezett klánnak csak 20 milla körüli lenne... ezzel egyrészt megvalósulna az az elv, hogy nagyobb orikból álló klán, ami nagyobb pénzt termel többet is fizessen, valamint elősegítenénk, hogy a kisebb klánok tagjainak is legyen esélye harcolni akár egymás ellen, akár egy kicsit nagyobb klán ellen is...
A másik, a torony védő...
Szerintem nagyon is jó, hogy benne van a játékban, mert azt elfelejtitek, hogy míg egyéniben ütnek pár száz hekit, addig klántámadás esetén akár sok ezer hekiket is lehet veszteni, éppen ezért a nagyobb kockázathoz nagyobb zsákmány is jár.... DE... reálisan nézve a dolgot abban egyet értek, hogy a klántámadás rendszere még mindig nem jó így ahogy van, és szerintem pár apró módosítás segíten a helyzeten...
A klántámadásnál az országoknak a támadó ereje ugyanúgy számolódjon, mint ha egyéniben mennének és ezt úgy lehetne megoldani, hogy minden ország bejelölhetné, hogy mennyi tábornokot küld az orijában rendelkezésre állók közül a klántámadásba.... ugyan úgy, ahogy a 4 fős szöviknél megadhatod, hogy mennyi sereged menjen ütésnél segíteni. Mindezek mellett viszont az alulról támadás esetén kapható 10% bónuszt NEM támogatom, mert a tábornokok bevezetése jelentősen megváltoztatja az erőviszonyokat (főleg egy tábornok ork esetén), miközben a zsákmány eleve nagyságrendekkel nagyobb mint amit egyéniben össze tudsz hozni...
Van még egy dolog, amit nagyon elfejetetek, mikor a lefordulásról és az újrázásról beszéltek... mégpedig az, hogy NEM minden ori kezd ugyanarról a hekiről ha újrázik... tehát ha én 1300 hekin léptem fel még annó akkor biza 5e hekiről nem fogok újrázni, míg ha tudom, hogy egy régebbi orival játszom, ami 4000 hekin jelenik meg újrázásnál, vagy 2400-al léptem fel még mindig könnyebben megteszem, ha a klán érdeke úgy kívánja...