Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #162  
Old 10-29-2008, 22:44
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
A hullából könnyű kihozni a maximumot... főleg amikor 4 körön belül midenki téged lop, és rajtad tartják 0-n a hírnevüket, tehát ok nélkül is ártózgatnak időnként.
Ezért nem lehet túl erős... ki beszél túlerősítésről?
Kevés játéktudás szükséges hozzá... igen? A hulla kezdő faj? Én máshogy hallottam, évekig azt hallgattam, hogy a hulla nem kezdőknek való faj. Most, hogy erősítést szeretne elérni pár játékos, most HIRTELEN a kezdőknek leginkább javasolt faj lett belőle. (érdekes pálfordulás volt.)
Mész és ütsz gonodolkodás nélkül... és gondolkodás nélkül lepattansz. Meg gondolkodással is.
Ne legyen orkhoz hasonló erejű... valóban ne legyen annyira durva, de egy 100%-osan militáris fajra nézve baromira nevetséges, hogy még egy fél-elffel is össze-vissza verem, ha akarom. Mint már elhangzott, még ha meg is lenne erősítve, akkor se váltaná ki az orkot, sőt, A-ba nem választanák így se, viszont színesedne a játék, mert jelenleg 1-el kevesebb faj van, mint amit választani lehet.

ui: úgy látom most az indok nélküli lehúzás kiszúrása dívik, úgyhogy akkor msot megszórom a bagázst. cask úgy, poénból.
Gee, ez már sok tőled

1.: Varizással és tolizással ha azok hulla ellen irányulnak, nem változik a hírnév...Tehát ezért nem fognak varizni/tolizni, ezt rosszul látod

2.: A hulla szerintem sem kezdőknek való faj, hanem kezdő faj!
Kezdő játékosok azért "tudnak" játszani vele mint kezdő faj, mert 5. szint, 200 hektár, tele kezdőkkel...később koppannak is vele

3.: Ne szinpadiaskodjál már ezzel az ork-ork2-hulla témával, inkább monddj ötleteket, vagy vesd el a kostaniakat, de erre nincs szükség..


Én értem mit szeretnél mondani, de neeee
Reply With Quote