Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
Egyébként az Otto motornak elég nagy köze van ezekhez a gépekhez. Egy kis 2. Világháborúval kapcsolatos információgyűjtés sosem árt. 
Az Otto motor, valljuk be, mindent kibír. Ezért sok mai munkagépben az van, sőt szerintem a mai napig az van a tankokban is. (Ahogy a VH-ban az volt a tankokban...)
Egy hátránya van, hogy az aknától nagyot robban. 
De ugye targoncát nem aknamezőn vezet az ember, úgyhogy ez a hátránya voltaképpen említésre sem méltó. 
|
Az oroszoknak már akkor is Diesel motorjuk volt. Ma is azt használ a többség (mert relatíve keveset fogyaszt, nagy a nyomatéka, és az igénytelenebbek gyakorlatilag mindenféle folyékony szénhidrogénnel eldöcögnek), kivéve, akik gázturbinát pakolnak a tankba. Ez ugyan hangosabb, meg melegebb, meg többet is fogyaszt, de sokkal kisebb
