Thread: CABAL Online
View Single Post
  #4  
Old 10-03-2008, 00:10
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Elöljáróban annyit, hogy a fejlődés-rednszere ötvözi a jól bevált Diablo stílusú "osztogasd el a stat pontokat", és az Oblivion stílusú "minál többet használod, annál ügyesebb leszel" rendszert, úgyhogy szerintem ennek a játéknak van a legjobb karakterfejlesztő része.

Ha kigyúrod magad, nálad sokkal magasabb szintű kataktereket is legyőzhetsz, de fejlődhetsz egyenletesen, vagy gyúrás nélkül gyorsan szinteket lépve... Ami neked szimpatikus.

Én gyúrok. Bejön, hogy 60-as szinten néha sikerül bevernem egy-két 100. szintű karaktert. Azok meg csak néznek bután, hogy akkor most mivan?
De persze volt, hogy kikaptam egy 58-astól, mert 2 hónappal korábban kezdett gyúrni a fegyverhasználatra. Szóval egyáltalán nem egysíkú a dolog, mint az ilyen játékoknál lenni szokott, hogy "háhá, én 5 szinttel magasabb vagyok, úgyhogy rádnézek meghalsz".
Viszont mivel a szintlépéssel is fejlődsz, nincsenek irreális különbségek. Pl 10-es szintű karakterrel nem lehet elverni egy 120-ast. Akkor se, ha maximumra van tápolva a fegyver + mágiahasználatod... Viszont igenis tujam megverni a nagyobb szintűt, ha az rosszabbul játszik, ne legyen az, mint pl régen a WoW-ban, vagy a Diablóban, hogy a maxos szintű karaktereket tulajdonképpen csak vele egyszintűek tudták megölni. Na de télleg megyek.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote