View Single Post
Old 09-21-2008, 00:01
Remedy Remedy is offline
Senior Member

Activity: 0%
Longevity: 99%

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
kedves remedy, te tenyleg nem tudsz mast csak nagykepuen kotozkodni. ismet nem tudtad meghazudtolni magadat. kosz szepen.
Ugyan, menj mar! Egyaltalan nem voltam nagykepu, kotozkodni pedig vegkepp nem kotozkodtem. A piacreseteles raadasul taktikai visszaeleseket is megengedni, ezen gondolkodtal mar? A fene, reggel 10, elhasznaltam az 5 piaocm, kilepek a klanombol, a topkedvezmeny miatt 3 kor mulva visszalepek 1% foldert, de jo, megint van 5 piacom, hurra!

Azert ezt ne engedjuk mar meg....

Csak azert, mert vkinek marhara nem tetszik egy olyan javaslat, ami egy nagyon apro, es minimalis odafigyelessel tokre kikoszobolheto, es ezt a szemedbe is mondja, legyszives ne nagykepuzd mar le, hanem gondolkodj, mielott javaslatot teszel....

De hogy konstruktiv is legyek, azzal pl semmi bajom nem lenne, ha amikor megnyomod a kilepes gombot, ranyomsz az x-re akkor kiirja: Tisztelt jatekos! (kulonosen Smooth!) Kipakoltad a klanrakit? Piacod van eleg? Tuti most akarsz kilepni? Igen/Nem.

ps.: Erdekes modon, amikor a klanuteses kerdesedre valaszoltam, nem voltam nagykepu, sot, meg is koszonted... Vagy csak akkor "hazudtoltam" meg magam? :P

Last edited by Remedy; 09-21-2008 at 00:09..
The Following User Says Thank You to Remedy For This Useful Post: