Thread: Forma-1
View Single Post
  #6  
Old 05-09-2006, 14:28
Davalon's Avatar
Davalon Davalon is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Körmend - Szombathely
Posts: 705
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ezzel abszolút nem értek egyet. Az hogy melyik kocsi hogy gyorsul, legjobban a rajtnál érezhető, és nem a Ferrarik a legjobbak. És mi az, hogy a Ferrarit már megközelítik? Tavaly már rég nem a Ferrari volt a favorit. Most sem övék a legerősebb motor, a Bridgestone sosem volt jobb a francia gumigyártónál. Az pedig baromi látványos ekkora sebességnél, hogy megnő az egyenesben két kocsi között a távolság, de mondom most már 10-edszer, ebbe illik belevenni ám azt is, hogy az elöl lévő kocsi előbb jön ki a kanyarból, előbb kezd el gyorsítani, így még jó hogy kezd elhúzni az épp a kanyarral vesződő kocsitól, ezt szerintem nem nehéz felfogni. Mint ahogy azt sem, hogy az elöl lévő előbb ér el egy következő kanyarhoz, így előbb kezd el lassítani, ebből az látszik a néző szemszögéből, hogy a mögötte max. gázon teperő kocsi közelebb érkezik. Úgy hogy ennyit az "egyenesben gyorsabb, de kanyarban lassabb" elméletekről, ritka nagy baromság. Nyilván vannak különbségek, függ a beállításoktól, pilótától (pl. Raikkönen máshogy kanyarodik) de nem szabad figyelmen kívül hagyni azt sem, amit írtam.
Sem a legerősebb motor, sem a legjobb gumi nem a Ferrarié. Jó és egyre jobb a kasztni, és ott a Schumi. Ennyi.

Last edited by Davalon; 05-09-2006 at 14:38..
Reply With Quote