Quote:
Originally Posted by Ati
Már miért lenne bug? Ez így van teljesen rendjén.
Ha a sereg visszafordulna, akkor a következő történne:
1, elindul egy sokezres sereg valakire
2, távolbanéz a célpont, és látja, hogy mennek ellene. nosta bevédi magát
3, a támadó "nullázza" a seregét, és az visszafordul
4, a célpont vár, hogy beüssön már a sereg, és nem üt be. a klán létezik, a sereg pedig sehol. hopsz, hibás a játék!
Akkor lenne ez bug, ha bárhogy máshogy működne, mint ahogy most működik. Ez így van rendjén, és ezen nem is kell változtatni.
|
Jó, ok akkor lerövidítem, írtam a supportra és várom az eredményt.

Viszont azt vedd figyelembe, hogy klán már nincs, sereg is 0-a. Hogyan jöhet egy nemlétező klánból sereg? Legalább ezt ki kellene szűrni, hogy ha elfogy a sereg, vagy megszűnik a klán akkor tűnjön el.

Akár emg lehetne adni egy limitet is pld, hogy ha a támadó sereg létszáma 10 fő alá csökken visszafordu la sereg, mivel 10 fővel ne mlehe tsenkit beütni, tehát értelmetlen. Illetve akár lehene körtávolsághoz is kötni, mondjuk 100 kör felett nem is indítható sereg, avgy valami hasonló okosság.
