View Single Post
  #26  
Old 05-20-2008, 18:59
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by pepa View Post
Ha Te veszel valamit, de nem jó, akkor két megoldás van (illetve három, de a harmadikat most ne nézzük) visszavisszed és visszakapot a pénzéd, vagy jóra csinálják. Ez lehez szervíz, vagy csere.

Vagyis ha nem kaptad meg azonnal a VIP tagságot, akkor két dolgot tehetsz:

1, szólsz, és jóváírásra kerül a lehető leghamarabb. Jelen esetben HÉTVÉGÉN jóváírásra került neki, kb 3 percen belül attól számítva, hogy elküldte, hogy melyik tranzakcióról van szó. Mutass nekem egy olyan rendszert, ahol az ilyen problémákat ilyen rövid idő alatt megoldják.

2, ha annyira felmegy a pumpa, hogy kész, eleged van, és soha többet nem érdekel az egész, akkor itt is van lehetőséged arra, hogy visszakérd a pénzedet, bankkártyás fizetés esetén erre lehetőséget biztosítunk nemcsak a magyar törvények által megkövetelt határidőn belül, hanem az európai szokásjog időhatárain belül. Erről részletek a súgóban olvashatók, azt gondolom, hogy nincs sehol apróbetűkkel eltitkolva ez a lehetőség.

A második lehetőséggel nem élt az illető (még élhet). Az első fennállt, azt gondolom, hogy a 3 perc nem egy olyan vészes idő, ami miatt felháborodnia kellene, különösen nem hétvégén, amikor minden normális helyen munkaszünet van.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote