View Single Post
  #816  
Old 05-19-2008, 19:50
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
Nekem jobban tetszik a Vale által felvetett. Igenis legyen erős a hulla hadi, de lehessen gyújtani! Így nem is lesz irreálisan sok a hulla a játékban, de aki akar mégis játszhat vele!
Esetleg azt is meg lehetne tenni gyújtás ellen, (ami lényegében nem is a gyújtás ellen van hanem a következménye ellen,) hogy ha az épületei miatt el kellen menjen serege, akkor csak az elmenőnek a fele menjen el, mint a fokozásnál az ember. Hiszen egy hullának csak nincsenek túl nagy igényei. Ha épületei nem működnének éppen, akkor egyszerre nem az összes egység menne el, aminek nincs épület, hanem csak a fele, igaz ezek nem számítanának a támadásban. Persze így könnyebben el lehet barmolni a piacokat a helytartóval.
Ebbe beleszólok egy csöppet... ezzel tuti, hogy nem a megfelelő célt érnéd el, ugyanis így gyakorlatilag korlátlanul lehetne a hulla seregeit túltölteni.
Reply With Quote