View Single Post
  #814  
Old 05-19-2008, 19:22
Druida Druida is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 818
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Smooth ötletével a legnagyobb gond, hogy iszonyat bonyolult lesz tőle a faji oldal...

Viszont eszembe jutott valami, ami jelentősen egyszerűsítene mindent.

1. Legyen eltörölve a szintenkénti hadbónusz, és a vérszomj varázslat is, cserébe kapjon
(1+terület*0,1/100) haderő bónuszt (mivel bárki gömbözi, így a területét nem tudja eltitkolni)

Magyarul kétszáz hekin: 20%-ot kapna (a mostani 30helyett, ez gyengítés, de ott el van vele.

300hekin jutna el 30%-ra. (Olyan mint most, csak támadás mellett védelemre is jár)


...

700hekin a hulla már fenn lehet 3. szinten: most: 1,3*1,2=1,56 támadásra, 1,2védelemre. Ezzel: 1,7-et kapna mindkettőre.

Fölfele pedig ahol egyre jobban lemarad, ott kapná meg az igazi előnyöket. Lenn pedig, ahol, eddig is el lehetett vele lenni így maradna.

Tehát ott válna játszhatóvá, ahol most nem az. Ami a felsőbb szinteket, illetve mindegyik szint tetejét jelenti.


Persze egy maximális érték kell rá, 10.000hekin már sok lenne a 11x-es haderő.

Emellett én annyit vezetnék még be rá, hogy a vesztes csaták hatására ne essen annyit a hadimorálja, mint a többi fajnak.

Illetve, korábban volt, hogy tudjon egyszerre 20%-nyai lakost is képezni, ez meg azért lenne jó, mert elég nagy gondja a hullának, hogy nehéz vele gazdálkodni. ( Illetve a teljes párbaj és hétvégi elején eléggé sokat lendítene a hullán, üde színfolt lenne. Párbajban ez a 2x annyi egység elég jó lenne. )
evvel a képlettel A-ba lépéskor (kb 1400-1500 a "B" mostani top30% alsó határa) 140% hadbónuszt kapna a hulla (és ez a legminimumabb) az eddigi 40% védő, és 70% támadóval szemben...
szerintem ez kicsit sok. én ennyi bónuszt nem adnék, mert sok hulla lenne A-ban. és mint tudjuk ez nem lenne jó
az én képletem szerint 110%-ot kapna támadásnál és 80%-ot védésnél. de feljebb nem nőne annyira mint az előbb említettnél.
Reply With Quote