Quote:
Originally Posted by fefe013
Ide írom, bár már erről olvastam vhol, de hírtelen nem lelem....
Vodás telóról küldtem egy sms-t leglább fél órája, de semmi nem történt, nem jött jelentés se......
Supportra mit kell pontosan írni, ezzel kapcsolatban? Vagy a rendszer nem üzemel, mint nemrég a másik kettőnél és később beér az sms? Mert szerintem jól küldtem el...
|
Pontosan mit küldtél, pontosan mikor, melyik hálózatból. A Voda az működik, épp most teszteltem egy supportos levél kapcsán. (Lehet pont Te voltál.)
Minden esetben (másik két szolgáltatónál is) biztosítani kell, hogy a válasz sms megérkezhessen a telefonodra. Példák, amiért ez nem tud megtörténni:
- megtelt az sms memória
- nincs lefedettséged (Vodánál mostanában sűrűn tapasztalok ilyen Pesten kívül

)
- lemerült/kikapcsolt a telefon
- egyéb
Az emeltdíjas rendszer működéséből adódóan mindenképp meg kell, hogy érzekken a telefonodra a mi válaszunk is, csak akkor tudjuk a VIP tagságot jóváírni, illetve az emeltdíj összege is ilyenkor kerül levonásra. Annak érdekében, hogy ezzel ne lehessen visszaélni, nem az sms megérkezésekor írjuk jóvá a Hódítóban a VIP tagságot, hanem csak azután, hogy az adott szolgáltató visszajelezte, hogy valóban sikerült a válaszunkat is kézbesíteni a telefonodra.