View Single Post
  #17  
Old 03-05-2008, 21:36
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by bpeet View Post
plusz ha van esemény még véletlenül sem tudhatná a supportot okolni. ergo Ati nyugodtabb lélekkel hajthatná a fejét éjjelente párnára. Meg nem reklamálna mailben az ori gazdája a supportnál, kevesebb munka lenne a túlterhelt supporton. Ati tényleg nem ér meg ennyit?

Off: amikor olyan levelek mennek supportra, hogy "valami hiba történt, és segítsünk, de nem tudja pontosan, hogy mi volt a hiba, mert nem olvasta, de biztos hiba volt, mert piros volt a háttere"... nos akkor nem segítene ez az égvilágon semmit. Vagy javaslatként felmerült, hogy a küldött mnt-k legyenek más színűek az események között, mert így nem veszi észre, ha ugyanolyan színnel van írva, mint a többi esemény... Úgyhogy ez az indoklás kilőve.
__________________
Hódító * Queosia