View Single Post
  #42  
Old 02-14-2008, 13:14
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Kutyuleee: "de a fejlesztésekben te hol látsz ilyen témát, ahol ezzel foglalkoznának??? azt hittem könnyebben belátod, hogy nincs erre szükség, a mostani pontlista és körtávolságok rendszere jó!!!"

Én ismét abból indulnék ki, hogy van egy probléma, amire megoldásokat lehet keresni. Amit én kipécéztem, az az, hogy a pontlista szétszakadozik, ezért nem lehet bármelyik csoport bármelyik területén ugyanolyan intenzitással játszani. (Szerintem ez nem jó, bár nyilván van, akinek jól jön.)
Erre egyébként van más topic is, pl. a szabin lévő orik kihagyása a pontlistából (lényegében ugyanaz a negatívum: nincs támadható ország a közelben, jelenleg megfontolás alatt). De pl. a felfedezős topic is a távolságok egyszerűbb, harc nélküli áthidalásáról szól. Szóval nem mondanám, hogy a probléma, amivel elkezdtem játszani, nem létezik.
Akkor rosszul látod. a jelenlegi szabályozás tökéletes arra, hogy az elszakadt orik ne tudjanak mégjobban elszakadni és mégnagyobb területi előnyre szert tenni. illetve közel azonos területtel rendelkező orik csatázhassanak, amitől kiélezettebb lehet egy küzdelem. és ez így tökéletes, ez a célja a körtávolság rendszerének.
az A-n kivül igazán már nincsenek elérhetetlen országok elvileg. (a gyakorlat már mást bizonyit, de az egy más téma,és nem a pontlista miatt).
Kedves kg hogy csatázol egy náladnál 70-80%-al nagyobb országgal, úgy hogy nyerhess? mert az a legfőbb probléma, és a te az ötleted is legfőképp a szakadékok áthidalására látod egy módszernek. a szabis dolgot meg ne vedd ide, mert ott alapvetően egy hibáról van szó, méghozzá a vipes orik nem kerültek mélyszabira, így hiába inaktiv az ori hónapokig benne maradt a pontlistában.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote