
02-13-2008, 15:29
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by kg--
Az iróniát értem 
Szóval a megoldásoddal a probléma annyi, hogy túl nagy benne a véletlen szerepe (pontosabban a játék által adott véletlen). Ez a fejlesztők eddigi koncepciójába nem fért bele.
Az én verziómban nincs ilyen jellegű véletlen, országok nem ugrálnak sehova, csak rövid távon nézve észrevehetetlen lassan közeledhetnek-távolodhatnak.
|
Köszi, hogy ilyen rugalmasan fogadtad a mondandóm. 
Ami még hasonló a verzióinkban, hogy van bennük egy tényező, amire nincs rálátás. Nálad maradva, hogy az a közeledési % mikor mennyi, hogy épp 0,987 vagy 0,960 stb, arra nem lenne egyszerű rálátásunk. Mint ahogy ez most van például az "országok baráti viszonyánál" A-ban, vagy a morálváltozónál, vagy a morálok tizedes jegyeinél. És az ilyen titkos tényezők számának szaporítása - ha jól emlékszem - szintén nem cél.
|