Quote:
Originally Posted by Kutyuleee
Hát én ugyan szavaztam első felindulásból. és nagyon sok érv szól amellett hogy tul.képpen maradjon a régi rendszer. hisz a gyenge szövik hátrányba kerülnének vele. Elgondolkodva mégis arra szavaznék hogy lehessen az üreset is. Végig gondolva általában 2játékos használná. a profik akik nem akarnak unatkozni amit meg is értek. és azon kezdő, középhaladó játékosok, akik tisztában vannak a szabályokkal lehetőségekkel, de még nincs gyakorlatuk bizonyos harci helyzetekben. ha reálisan nézzük 1 csopiban 1 erős szövire jut legalább 10-15 értelmes szövi, de komolyabb tapasztalat nélkül. Ezek legtöbbje pl tartalék nélkül játszik és nem látja át, hogy hogy is tudná minimalizálni a veszteségeiket. Nagy részük ha találkozik egy erős szövivel 10-15% üres hekivel száll ki a szövi háborúból mert nem tudtak túl lépni a büszkeségükön. Ezeknek jól jönne hogy szintlépéskor nem kéne ennyi üressel lépniük, hanem megtudnának szabadulni a fölöslegtől. És ha jól gondolom jóval több szövi használná ezt erre a célra mint a profik. Ez az ötlet a kezdőknek kedvezne jobban, akiknek nem kéne lufiként lépniük és rögtön úgy kezdeniük az új csopiban hogy 2nappal a védelem után már a minimum alatt vannak.
|
nah pont ez az !!!
jó hogy beírtad ezt, mert ezzel szerintem pont az igazoltad miért NEM lenne jó így ez a változás.
ha figyelmesen elolvasod amit írtál, rá jössz, hogy ezzel a lehetőséggel tulajdonképp abban segítjük a szövetégeket, hogy menekülhetnek feljebb.
azaz 1-1 sikertelen háború után, vagy KÖZBEN, egyszerűen csak pipálnak egyet, elvesztenek 50-200 hekit, ami nem olyan nagy kaland, és el is léptek a háború elől.
idézve a sugót:
feljutáshoz mindenképpen szükséges egy minimum játékidő is, hogy biztos legyen, hogy országod hosszútávon is stabil, és talpon tud maradni. Szükséges ezen kívül a jelenlegi csoportod élén eltöltött idö is, hogy bizonyítsd, hogy itt már mindent megtettél, amit csak lehetett.
vagyis nem hiszem, hogy mindenképp a feljutást egy menekülés formává kell erősíteni mégjobban.