nem szeretném floodolni a supportot, ezért inkább itt kérdezem meg..
küldtem egy levelet, ami hiányos volt.. pótoltam a hiányosságot egy másik levéllel.. mindegyik alkalommal kaptam a szokásos automata üzenetet, illetve egy másik üzenetet, hogy
"Leveledet olyan e-mail cimrol kuldted, ami nem szerepel adatbazisunkban. A keretlen levelek visszaszoritasa erdekeben ezert tovabbi teendo szukseges annak erdekeben, hogy leveled ugyfelszolgalatos kollegainkhoz eljusson. Kerunk, hogy a lenti linkre kattints ra, ezzel igazolva, hogy cimed letezik, es valoban letezo ember vagy. Amennyiben a lenti linkre 3 napon belul nem kattintasz ra, vagy nem masolod be webbongeszodbe visszaigaolaskent, ugyedet automatikusan toroljuk, es az nem jut el kollegainkhoz."
Majd a szöveg alatt szereplő linkre kattintva ezt az üzenetet kapom:
"Ez az ügyszám már nem létezik. Kérünk, hogy küldd el újra a leveled."
ez így természetes?? vagy csak én vagyok értetlen, jó szokásomhoz híven?
az tény és való, hogy nem arról a címről írok, amin az ország szerepel, mert az céges mail és pillanatnyilag nem tudom elérni..
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted
The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)
|