Quote:
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  LotR
					 
				 
				Nem értelek itt 3 féle verziot írtam le, érdekelne a játékosok véleménye melyiket talánák jónak, ami beillik a játék képébe, Ati által is elfogadhatónak és megvalósíthatónak... 
Az elsővel annival a bajom, h már tul erős személyiség lenne..., meg picit már tul bonyolult... (olyan mintha 1 "tulélőt , 1 kereskedőt +1 gazdálkodot " klonoztunk volna) 
 
Eredeti szerző: yenkie Üzenet megjelenítése 
"-10% építési költség (arany) 
-10% építési költség (nyersanyag) 
+10% védettség az épületeket érintő támadásokkal szemben (beleértve a mágikus-, tolvaj- Pl gyújtogatás, földrengés) 
 
Ez lenne sztem 1 verzio de talán ez is bonyolult 1 személyiség lenne... 
 
 
Talán ez még inkább elfogadható: 
 
-20% pénz-építési költség 
-20% nyers igény építéshez 
 
Azért gondolok ekkora értékre mivel, 1 másik szinte folyamatosan használt személyiséget kéne h tudjon akár helyetesíteni.( ugyebár építeni nem mindig épül az ember és ilyenkor ez a személyiség nem érne semmit) 
 
 
vagy h folyamatosan is adjon bonuszt mint a többi személyiség 
 
 
-10% pénz igény építésnél 
-10% nyers igény építésnél 
- nincs épület fenntartási ktsg. 
			
		 | 
	
	
 Nekem a második javaslat tetszik legjobban (mindig a nyersivel voltak a problémáim, a hiányával és nekem az segítene legtöbbet)!