Quote:
Originally Posted by yenkie
Épp ezért lenne a védelem.
Épületfentartási költség szerintem maradhat.
Azért mindent ne akarjunk belerakni. 
|
Nem értelek itt 3 féle verziot írtam le, érdekelne a játékosok véleménye melyiket talánák jónak, ami beillik a játék képébe, Ati által is elfogadhatónak és megvalósíthatónak...
Az elsővel annival a bajom, h már tul erős személyiség lenne..., meg picit már tul bonyolult... (olyan mintha 1 "tulélőt , 1 kereskedőt +1 gazdálkodot " klonoztunk volna)
Eredeti szerző: yenkie Üzenet megjelenítése
"-10% építési költség (arany)
-10% építési költség (nyersanyag)
+10% védettség az épületeket érintő támadásokkal szemben (beleértve a mágikus-, tolvaj- Pl gyújtogatás, földrengés)
Ez lenne sztem 1 verzio de talán ez is bonyolult 1 személyiség lenne...
Talán ez még inkább elfogadható:
-20% pénz-építési költség
-20% nyers igény építéshez
Azért gondolok ekkora értékre mivel, 1 másik szinte folyamatosan használt személyiséget kéne h tudjon akár helyetesíteni.( ugyebár építeni nem mindig épül az ember és ilyenkor ez a személyiség nem érne semmit)
vagy h folyamatosan is adjon bonuszt mint a többi személyiség
-10% pénz igény építésnél
-10% nyers igény építésnél
- nincs épület fenntartási ktsg.