
09-17-2007, 14:05
|
Member
|
|
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Valezius
|
szerintem itt a válasz:
Quote:
Originally Posted by Farkas Péter
(...)
Nekem mindenképpen úgy tűnik, hogy az olyan pályákon, ahol a versenyzőknek rámenősen kell támadniuk a kerékvetőket - például Kanadában -, a Ferrari eddig is gyenge volt, ezért nem lepődtem meg különösebben az erőviszonyokon. Az F2007 futóműgeometriája talán eredendő hátrányokat rejt magában ezen a téren. Elvégre a Ferrari az egyetlen csapat a mezőnyben (illetve Magny-Cours-ban már a Honda is csatalkozott hozzá), amely a kormányösszekötőt az alső trapézkar síkja alatt kötötte be, és talán ennek is köze lehet a dologhoz, hiszen a zérónyúlványos felfüggesztés, amire idén tértek át, már általánosan elterjedt. Mindez persze csak feltételezés.
(...)
( monzai FORMAbontó)
|
és itt:
"A Ferrari csapatfőnöke beismerte, hogy a mechanikai tapadás és a kerékvetők idén komoly problémát okoztak az alakulatnak, és ezekre a területekre a 2008-as konstrukció kidolgozásakor fokozott figyelmet kell fordítani."
( http://www.a5.hu/cikkek/2/22651.shtml )
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool."
Last edited by Bogár; 09-17-2007 at 14:11..
|